اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا(University of Naples Federico II)

آموزشگاه آموزش زبان ایتالیایی اصفهان

 

دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا(University of Naples Federico II):

 

دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا(University of Naples Federico II) یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های ایتالیا است. این دانشگاه که در شهر ناپولی واقع شده است، تاریخچه‌ای باستانی و موسوم به "آثار و ارواح" دارد و از دوران میانه‌ی ایتالیا فعالیت می‌کند. این دانشگاه با بیش از ۸۰ هزار دانشجو و ۱۲ دانشکده فعالیت می‌کند و برنامه‌های تحصیلی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

در زمینه مهندسی پلیمر، دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا همچنین فعالیت دارد. این دانشگاه برنامه‌های تحصیلی مختلفی در این زمینه ارائه می‌دهد، از جمله برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا. دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا همچنین دارای امکانات پژوهشی قوی در زمینه مهندسی پلیمر است که به دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه امکان انجام تحقیقات پیشرفته در این حوزه را می‌دهد.

با توجه به اعتبار و موقعیت مکانی این دانشگاه، فارغ‌التحصیلان مهندسی پلیمر از این دانشگاه می‌توانند به راحتی فرصت‌های شغلی در صنایع مختلف مهندسی پلیمری در ایتالیا و حتی در سطح بین‌المللی پیدا کنند.

 

 

 

 

رشته های تحصیلی در دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا(University of Naples Federico II):

 

دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا برنامه‌های تحصیلی گسترده‌ای را در سطوح مختلف ارائه می‌دهد. در زیر تعدادی از رشته‌های تحصیلی مهم در این دانشگاه ذکر شده است:

1.     مهندسی پلیمر

2.     مهندسی شیمی

3.     مهندسی مواد

4.     مهندسی مکانیک

5.     مهندسی برق

6.     مهندسی کامپیوتر

7.     مهندسی معماری

8.     مهندسی محیط زیست

9.     علوم مواد

10.  علوم شیمی

11.  فیزیک

12.  ریاضیات

13.  علوم کامپیوتر

14.  زبان و ادبیات ایتالیایی

15.  علوم اجتماعی و انسانی

این فهرست تنها یک نمونه از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه است و بسیاری از رشته‌های دیگر نیز در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شوند. همچنین، دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا برنامه‌های تحصیلی در سطوح مختلف ارائه می‌دهد، از کارشناسی تا دکترا.

 

 

 

کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی زبان ایتالیایی

بورس در دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا(University of Naples Federico II):

 

دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا، همچنین به دانشجویان بین‌المللی بورس‌های تحصیلی مختلف ارائه می‌دهد. این بورس‌ها ممکن است از طریق دولت ایتالیا یا بورس‌های داخلی دانشگاه، سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد یا دیگر بنیادها و سازمان‌های خصوصی فراهم شوند.

برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد بورس‌های تحصیلی موجود در دانشگاه ناپولی فدریکو دوگلیا، بهتر است به وبسایت رسمی دانشگاه یا دفتر بین‌المللی دانشگاه مراجعه کنید. اغلب اطلاعات مربوط به بورس‌های تحصیلی، شرایط و مدارک مورد نیاز بر روی وبسایت دانشگاه در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین، اگر شما قصد دارید به عنوان دانشجوی بین‌المللی در این دانشگاه تحصیل کنید، می‌توانید با دفتر بین‌المللی تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان ایتالیایی سخن سرایان اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید

 




Scroll to Top